HÅNDLAGET MED GLEDE



Denne bloggen handler for det meste om yndlingshobbyen min som er PAPIR :) Du er varmt velkommen og jeg håper du vil trives her :)

tirsdag 20. april 2010

Fra hav til himmel:)

Nøkkelskapet vårt har vært blått med båter og måker, fisk og garn i mange år, og i stedetfor å kjøpe nytt, kom jeg på at jeg skulle male det. Har malt med tre strøk hobbymaling, og brukt en Sagen-serviett i midten, som er limt med decopagelim både under og oppå. En liten touch med grått på kantene for å få en vintage-look, og så en liten nøkkelcharms på knotten.

3 kommentarer:

  1. så utrolig kreativ på ALLE måter du er da...
    Med symaskin, og maling, og papir....
    Og like flotte resultater på alle områder...
    Gleder meg til treff om ei (lita) uke :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Barbro:)) Det samme er jo du!!! Gleder meg også masse til treffet:) Har faktisk bytta vakt for å vå være med:))

    SvarSlett
  3. Hei hei :)

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!
    Det har kommet en del nytt fra Melissa Frances ja. Om noen norske butikker kommer til å ta dem inn er jeg usikker på. Er du medlem på scrapping.no? I tilfelle kan du kanskje høre der i butikk-forumet?

    Bikuben i Oslo er jeg ganske sikker på at kommer til å ta inn en del iallefall, men hvor mye de har i nettbutikken sin er jeg usikker på - du kan jo sende dem en mail å høre - å evt. bestille pr. mail eller tlf. :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)