DØRSKILT

Fant en gammel plate som det hadde vært noe på en gang, og da fikk jeg ideen om å lage dette dørskiltet:) Ble ganske koselig og det pynter jo egentlig godt opp der det henger:)


Alle tre stemplene er favoritter fra Hanglar og Stanglar og er farget med Promakers. Papir fra Piondesign og blomster fra Papirloftet og Kortoggodt. Den lille metalltagsen har jeg fått av Hilde Heimdal.. Det viser ikke så godt på bildet, men på den står det: Life is beautiful. Bokstavene er skrevet ut fra nettet. Ble vi ikke ganske fine??
Ha ei super helg:)

klem, Synnøve
  1. Takk for koselig besøk hos meg.
    Bok-eskene er kjempeflotte,en gave i seg sjøl♥

    Så utrolig flott dørskilt du har laga med herlige stempel.
    Men si meg,hvor i alle dager får du kjøpt stemplene?
    Jeg JAKTER på dem,nemlig...

    -Helle-

    ps.jeg la meg like gjerne til som følger av bloggen din ♫

    SvarSlett
  2. Kjempe flott skilt!! Du er virkelig flink, Synnøve!!
    Ha en fortsatt fin helg.

    klem

    SvarSlett
  3. Hi Synnove

    I´m Nicole from the *lovely hÄnglar only" blog and I received your message. Please send me a mail then I have your contact information and can tell you everything else. My E-Mail Adress you will find on my Blog ;0). I looking forward to hear from you.

    Your door hanger is such wonderful :0)))

    Hugs Nicole

    SvarSlett
  4. Er det mulig å bestille dørskilt? Finner ikke noen nettsted på deg? Kan du ta kontakt på Mail om det er mulig. Mia.wick@gmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives