Nille-sjokolader i gave-eske..

Er mye koselig påske-godt i butikkene nå om dagen, spesielt på Nille!! Blant annet så fant jeg meg en pose med is-sjokolader som jeg tenkte måtte kunne brukes til et eller annet scrapperier;) Som tenkt, så gjort...:

Heldigvis så var det seks av de med rosa papir, slik at alle skulle være like i endene. Kledd med mønsterpapir, en bård, en liten rose og to perle-bling.

Eska er laget av rosa Bazill og kledd med mønsterark, kakeserviett og osteklut.

I lokket er det skåret ut et lite vindu, lagt hard plast under og pyntet med diverse stæsj:)

På med lokket, og du har en koselig liten gave til noen du har lyst å glede!!
(Heldigvis er det noen godbiter igjen i posen...!)

I morgen kommer mitt første inspirasjonsbidrag i Papirpikenes verden.
Det blir både spennende og bittelitt skummelt...

Ha en super mandag:)

smil, Synnøve
  1. Så flott gave! :)
    Sånn vil jo jeg også ha ;) hihi
    Kjempe lekker pyntet! Og pion-ark er jo bare nydelig!! <3 Lekker! :)

    SvarSlett
  2. Kjempelekker eske og søtt (bokstavelig talt);) innhold!!!
    En flott gave Synnøve!
    Ha en fin dag.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlett
  3. Kjempefin,dene likte jeg .Herlige detaljer og fine ark.
    Klem Synnøve

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives