FOTBALL-KORT

Har noen uker nå vært med i en kortcup på forumet hos PAPIRDOKKENE, og gikk  videre til 6. runde med DETTE kortet. Ja, jeg fikk faktisk flest stemmer, og da ble jeg jo helt satt ut, for guttekort er vel EGENTLIG ikke helt min greie;) Oppgaven var: Lag et kort med tema idrett/sport og det skal være et slags brettekort, ikke vanlig kort!!JØJE MEG, TENKTE JEG....
Men fikk da dilla meg til til slutt:)


Har laget det som et "slags" easel-card. Brukt sort bazill i bunnen og mønsterark fra DCWV. Stempelet er digitalt fra KennyK og er farget med Promakers. Bånd og tekst fra Kortoggodt og metallplate fra Tim Holtz. Hønsenetting har jeg kjøpt hos Papirpikene og den store fotballen i bunnen er skrevet ut fra internett. 
Var egentlig veldig moro å lage, så du skal se det blir flere slike etterhvert...

Jeg holder på å "samle meg" etter alle inntrykka fra reisen til Tallin. . Må si at hjertet mitt blør for alle disse ungene som har fått en så UTROLIG tragisk start på livet.. Men fantastisk herlig å se lyset i øynene på de som har FÅTT hjelp.. Gleder meg vanvittig til å treffe de igjen til sommeren:)

Ha en flott mandag!

klem, Synnøve

  1. Stilligt guttekort,likte så godt den formen og de fine detaljene.Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Kreativt og flott guttekort som virkelig fortjener både heder og ros! Kjempestilig med nettingen som du har bak motivet, ellers mange flotte detlajer som er i skjønn forening!

    Jeg skjønner godt at det har gjort stort inntrykk å møte disse barna i virkeligheten og det gir en veldig mye tilbake når en ser at de er så utrolig takknemlige og glade over den hjelpen de får!

    Ha ei fin uke:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  3. Knallflott guttekort !!
    Fine detaljer og motivet var helt topp.
    Dette likte jeg veldig godt.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. kult....kreativ tolkning av fotball

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives