Shabby chic med tekst...

Oppgaven i runde 6 i Dokkekortcupen, var å lage et shabby chic kort med tekst som hovedmotiv.. Rart hvor vanskelig det kan være av og til, å tenke bare LITT annerledes;) Er jo så vant til å ha et stempelmotiv eller et annet bilde som hovedmotiv på korta mine, men "tutla meg" da til, til slutt... Og her er kortet: (Jeg gikk faktisk videre til 7. runde - under over under:))


Ble et skikkelig lag på lag-kort denne gangen, med nostalgien i sentrum. Piondesign sine papirer, kortoggodt sine stempler og blomster (de store hvite) etc, etc.. Har også brukt MS puncher doily lace og dies fra Marianne design. Du får kjøpt det her hos Papirpikene.


Kan brettes ut og pyntes og skrives i, hvis en ønsker det..


Ikke akkurat verdens beste bilder, men, men.....
Oppgave 7, som har frist til i morra, var å lage et staffelikort med lilla og grønt, så da blir det jo spennende å se om jeg blir med videre, eller om jeg må si takk for meg.. Er jo bare fem stykker igjen nå, så det blir jo bare vanskeligere og vanskeligere..
Jaja, moro er det iallefall, uansett!!!

Ha en strålende onsdag:)

smil, Synnøve

  1. Bare en ting å si, Synnøve: VAKKERT!!!! Rett og slett rålekkert!

    Klem, Hege:)

    SvarSlett
  2. WOW så nydeligt,herlige farger og pynt,klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Så utrolig vakkert!
    Romantisk og sart, og i herlige farger.
    Moro å utfordre seg selv noen ganger:)
    Ha en herlig kveld,
    Klem

    SvarSlett
  4. Vakkert, vakkert:):)
    Elsker fargene du har brukt her.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives