Konfirmasjons-pose-kort...

Inspirasjonsbidrag fra meg på Papirpikenes Verden idag, og det ble et posekort!!



Her på disse kanter, nærmer det seg konfirmasjonstid og jeg er så heldig å ha fått noen bestillinger på kort.. Etter å ha kikket innom noen av de andre Papirpikene sine blogger, har jeg også blitt smittet av "pose-kort-dilla". Så her kommer et eksempel på et konfirmant-pose-kort;)) Det er rett og slett laget av en brun papirpose, 11x22cm og pyntet med mønsterpapir og forskjellig stæsj.

Framsida av posen ser du her, hvor jeg har brukt et bilde fra et klippeark til Piondesign, snurreblomster, blonder, påtrykt bånd, poststempel, kakeserviett, osteklut etc, etc.. De nye mønsterpapirene til Grapich45 er bare superskjønne, og det er de jeg har brukt her. Fantastiske duse farger og nydelige mønstertrykk. Ei sølvskje er også på plass med en liten blondebit rundt. Den stooore turkise sløyfa og den lille charmsen hadde jeg i restekassa mi, men du finner mange fine charms her:)


Enkelt på baksida med poststempel (digger det), mønsterpapir og mitt eget papirpikestempel;)
Enkelt og greit..


Tag til å ha inni posen med blankt skrivefelt bak til å skrive noe personlig på. Kakeserviett og poststempel og et fint lite vers (stempel).


Her ser du posekortet med tagen oppi:


Håper du har blitt inspirert til å lage et, du også;) Det er iallefall kjempegøy og du kan bruke hva du vil på kortet ditt, alt etter smak og behag. Nesten alt jeg har brukt her, finner du hos Papirpikene

Ha en superfin fredag!

smil:) Synnøve
  1. Vakkert!!!!! Takk for inspirasjonen!

    SvarSlett
  2. Nydeligt posekort,flotte farger og pynt.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Takk for nydelig inspirasjon Synnøve:):)

    SvarSlett
  4. Så nydelig posekort !
    Mange flotte detaljer og så var det så " knæsjt " med den store sløyfen. Tøfft !

    Klem, Kjersti

    SvarSlett
  5. Wowww super lekkert Synnøve!!!!
    Så nydelig og delikat laget!!
    Heldig er den som får denne :)
    Ha en fin kveld.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives