Mer Post-it!!

Har fått skikkelig dilla på disse holderne i forskjellige former og farger... Har laget en hel del, deriblant en til min mann som han kunne ha på kontoret sitt:) Det resulterte jo da i flere bestillinger, og det er jo veeeldig hyggelig:)) Den jeg laget til han, er noe større enn de lenger nede i bloggen, og er laget som et slags easel-card. Jeg fant det inne i bloggen til Marianne:) Marianne lager såååå masse nydelig og har en fantastisk blogg! Tutorialen til Post-it easel, finner du dessuten her + mange andre kjekke tutorialer..
Men jeg må vise dere den rosa varianten min (ingen hemmelighet at jeg eeelsker rosa), som jeg har laget til en dame som trenger en oppmuntring nå om dagen;)


Syns dette stempelet fra Magnolia er så fantastisk herlig:)) 


Slik ser det ut sammenslått..



Uten Post-it over - og med Post-it under


Har brukt Pion design sine nydelige mønsterark. Till mor og blomster fra WildOrchid crafts, kakeserviett og et par metallhjørner og en liten veskecharms.
Tilda er farget med Promakers:
Hår: Ivory, vanilla, sandstone og henna.
Hud: Ivory, bluch, tan, dusky pink og pastel pink.
Bukse: Budding rose og Antique pink.
Blomster: Antique pink og Wild cranberry og warm grey 3.
Sko: Warm grey 1 og 3

Leverer denne til Promaker Norge #9, der det skal være rosa og Wild Orchid challenge #58, Layer it up:)

Torsdagsklem fra Synnøve



  1. Utrolig flott post it blokk og kjekke smågaver til å gi bort:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at mange vil ha disse flotte blokkene på kontorpulten sin, kjempefine er de.
    God helg til deg Synnøve!

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott :) Disse er kjempe fine :) Og flott å ha på skrivebordet :) Nydelige farger og nydelig, nydelig pyntet :) Tusen takk for at du deltar i utfodringen hos PMN og lykke til :) Klem Rita,DT

    SvarSlett
  4. Vakkert vakkert!!
    God helg Synnøve!

    SvarSlett
  5. Så kjekk denne var, og kjempe søt! :) Takk for at du ble med på PMN sin utfordring :)

    Ida

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives