Mer LOVE!!

Fin måned, dette, med så masse kjærlighet... Det er noe alle mennesker trenger - massevis av:)) Og det er også fint å vise dem som er rundt oss, at vi faktisk bryr oss om dem... Et lite "gla i deg", "elske deg", "skjønn du e", klem osv, kan faktisk gjøre en enorm forskjell!!  Den mest fantastiske følelsen som jeg som mormor kan tenke meg, er når lillesnuppa på 17 måneder synger: "Måmmår, måmmår, å hvor jeg elsker deg...:)" Lykke på jord, sier jeg bare!!
Kortet jeg viser idag, er laget av de fantastisk nydelige mønsterarka fra Piondesign, Playful. Skjønner ikke at det er mulig å lage noe så vakkert.... Det er nesten umulig å klippe i de, det er jo mønster på begge sider ;)


Panelene er sydd med maskinsømmer, og det er brukt osteklut og en bred blonde.
 under.


Sydde noen små sømmer på de søte klærne også..


Bilderamma er støpt i gips fra en form jeg har kjøpt på nettet. (husker rett og slett ikke hvor...)
Blomster fra Wild Orchid crafts


Flagget er fra et av klippearka i samme kolleksjonen og jeg har stukket en hjertepins nedi og knyttet en liten blondebit rundt. 
Stempelet er fra Papersweeties. De har sååå mange fine stempler og det er utrolig mange fine idèer å plukke opp fra produsenten, som heter DEBBIE, og har denne fantastiske bloggen!!

Drister meg til å sende inn dette kortet til
Piondesigns challenge - Valentine og
Kreativ scrapping #2- kjærlighet 

Smil, Synnøve



  1. Så nostalgisk og søtt kort Synnøve :-) Godt å høre at det er flere enn jeg som er så "tussete" at jeg nesten ikke har råd til å klippe i de fine arkene mine, da må jeg ihvertfall ha minst 2 like, slik at jeg har igjen ett helt et...!!!

    SvarSlett
  2. Nei og nei så flott!!! Morsomt, søtt og lekent:)
    Flink du Synnøve:)

    SvarSlett
  3. Hei på deg...
    Ser du har merket av på blogginnlegget ditt at du vant utfordringen til Scetchy Colors #148...
    Det stemmer jo, men for at vi skal kunne sende deg premien så må vi nesten ha ei adresse....
    Sender du oss en mail med navn og adresse så hadde det vært kjempeflott....

    Klem fra Kaia (sketchy colors)

    SvarSlett
  4. Å, for et herlig kort:) De papirerne er bare så fine! Kjempefin bruk av papiret. Tusen takk for at du deler med oss i Kreativ Scrapping <3

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives