Visst skal våren komme.... :)

Var så i vår-modus her i sist uke.... Snøen var forsvunnet og sola skinte og alt var bare sååå herlig ute. Fuglene kvitret og det var skikkelig vår i lufta :) Skriver VAR. ja, for det varte ikke lenge før det lå sånn ca 30  cm med nysnø utenfor og vinden er så kald at en kan lure på om en er på Nordpolen...
Jaja, nok om det, våren kommer i år også og det samme gjør en tidlig påske:))

Jeg laget meg et "påskehus" da jeg var i det aller lyseste moduset, og tok visst litt av med både det ene og det andre, hehe... Men ble såååå inspirert av Kirsten sine hus i bloggen My hydeaway. Hun lager de utroligste kreasjoner;)) Så jeg fant meg en mal hos henne og satte i gang i kjent Synnøve-stil:)
Da kommer DET bilderaset av påskehuset mitt, som forøvrig går an å åpne og er fylt med masse deilige godter:))


*
*
*


Kjoler til tørk...:)

*
*
*


*
*
*


*
*
*


*
*
*


Her er taket av og du kan skimte godisene..

*
*
*


Denne Tilda er en av mine yndlings Magnoliaer!

*
*
*


Tilda sin postkasse er så klart rååååsa...(Det har jeg faktisk alltid ønsket meg selv, hehe)

*
*
*


Edwin som står og lurer på om han tør å gi en rose til den skjønne Tilda;)

Sender huset mitt inn til Kreativ Scrapping sin marsutfordring som er: Påske- men ikke kort og

Ha ei fantastisk Palmehelg alle der ute!

stooor klem fra meg, Synnøve

  1. wow for en kreasjon!!!! Du er så ufattelig kreativ og flink!

    SvarSlett
  2. Imponerende arbeid Synnøve, rett og slett kjempeflott, og med lassevis av lekre detaljer å se på :-) Riktig god påske til deg og dine:-)

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Stilig hus - og sukkersøtt i dobbelt forstand!!!
    Kreative løsninger og rosa postkasse er digg!!!
    (neida.. ingen her..)

    Skikkelig god påske til deg og dine!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Så utrolig fin den var - og så morsomt å se hvordan andre løser malene :) Likte godt alle detaljene på dette huset :) Ønsker deg en riktig god påske

    SvarSlett
  5. Utrolig fint og kreativt! Den lille postkassen er jo bare kjempe søt. Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping påske utfordring :-)

    SvarSlett
  6. Åh so stiligt og fint :)
    Eg diggar postkassa ♥
    GOD PÅSKE :)

    SvarSlett
  7. What an adorable creation. Love the sweet little house for Tilda and Edwin. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious & Wee Stamps.
    Hugz,
    Cathy Lee

    SvarSlett
  8. Oh my goodness, this is amazing!!! I love every wonderful detail about this fabulous creation!! Thank you so much for sharing your wonderful talents with us at Magnolia-licious and Wee Stamps Challenge Blog!
    hugs, Sharon

    SvarSlett
  9. What an adorable creation!!! Love your little house and so many wonderful details!!! So glad you could join us at Magnolia-licious and Wee Stamps Challenge Blog....thank you!

    SvarSlett
  10. Every single detail is INCREDIBLE!! This truly is such a treasure for the eyes!! Thank you so much joining the Magnolia-licious Wee Stamps Challenge!! :)
    Sheri Willshire

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives