Vintage-kalender

Laget meg en skikkelig vintage-kalender med masse blonder og stæsj.... Elsker disse nydelige fargene i Maja design sine mønsterark og bildet er hentet fra et ark til KOG...


Disse kalenderblokkene er utrolig anvendelige og er kjøpt hos skjønne Monica hos Hobbyhagen....
Alle de nydelige blondene er fra Ribbongirl


Snurreblomster og sommerfugler KOG og jeg har brukt litt snoweffekt rundt omkring..


Under bildet er en Spellbinder dies..

Ønsker dere alle en fiiiin torsdag og leverer min kalender til:
Nordsalten hobbyklubb # 83 - blonder og bånd 
Twisted tuesday # 62 - free for all

klem, Synnøve

  1. Takk for du vil være med min candy! Men jeg ser deg ikke som følger som medlem av bloggen,som alle som er med må være
    også! Flott kreasjon du har laget her!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, hadde sikkert glemt å lagre, for jeg la deg da virkelig til i blogglista mi;) Jaja, nå er du både der og jeg la meg til som følger, for å være heeelt sikker ;)
      Synnøve

      Slett
  2. Beautiful calendar project. Thank you for playing along with us at Twisted Tuesday Challenges.

    SvarSlett
  3. Nydelig flott kalender.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  4. Skikkelig lekker kalender!! Herlige detaljer og farger. Du er bare så dyktig, Synnøve:)

    Ha ei super helg!
    Stor klem

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Nydelig og flott vintage kalender du har laget.

    Takk for at du deltar i utfordringen til NSHK:)

    Junhild

    SvarSlett
  7. Nydelig kalender:)
    Lekkert pyntet:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  8. Woww for en flott kalender du har laget Synnøve!!!
    Lekkert pyntet!!
    Ha en fin tirsdag :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives