KONFIRMASJON

Her i Lyngdal har vi konfirmasjoner både på våren og høsten og i helga var første pulje ut ;) Og da fikk jeg (som vanlig) flere spørsmål bare noen dager før om konfirmasjonskort... Pleier som regel å ha laget opp noen på forhånd, men i år har det vært så mye annet at jeg ikke har hatt tid til å lage så mange ;) Men det ble da noen stykker - og mest guttekort i år....

Har brukt samme bildet (Pinterest) på to forsskjellige kort....



Mønsterark fra Maja design..


Papirsugerør (etter inspirasjon fra Mona) og stjerne-dies fra Sizzix..


Washitapen fant jeg på søstrene Grene og knapper fra resteboksen min, det samme er metallcharmsen..

Her er det andre - ganske så samme stil, men her er det stjerneark i bunnen, også det fra Maja design..


Har brukt kraft kartong på begge korta.. Syns det er så fin fargeeffekt med den og blått sammen :)



Her er dessuten brukt et poststempel som jeg tror er fra Kreativ hobby.. og konfirmantstempel fra KOG.


Enkelt inni - med nydelig konfirmasjonsstempel.. 

Ønsker alle en fin mandag :) Her er det blå himmel og strålende sol idag!!

smiiiiil. Synnøve

  1. great and gorgeous card Synnove.

    gr karin

    SvarSlett
  2. Stilig kort!
    Tøffe detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  3. Så kule konfirmasjonskort, artig med disse sugerørene med vimpler på :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives