Bryllupskort i lilla-toner

Heisann!
Da er jeg endelig her med et nytt innlegg :) Også denne gangen blir det et bryllupskort... Det er laget på bestilling og jeg liker veldig godt å lage de slik som dette - med blomsterhjerte på..



Ble jo veldig dårlig dette første bildet.. Gikk litt fort i svingene ;) Men det er Pion-ark som er brukt og de fleste rosene er laget selv av en dies. De lys lilla og hvite er KOG.. Et fint metallhjørne i sølv med en liten hjerteperle på. og som vanlig maskinsydde paneler. hehe


Notediesen som jeg har limt først oppå en bård, har jeg kjøpt ferdig trykket, så jeg aner ikke hvem som har produsert den, hehe... Men synes den er såååå fin på slike prosjekter.. Sommerfugl fra Scrapiniec..



Viser ikke så godt, men det er også en blonde under, LLC.



Innsiden enkel - med et hjerte fra Scrapiniec og navnene på brudeparet. Jeg har også brukt en spellbinder-dies.. Utenpå har jeg dæsja med hvit gesso her og der.... (Kom det som noen bombe??)

Slenger med kortet mitt på denne utf:


Ha en super uke :)

klem, Synnøve

  1. Helt fantastisk flott kort.. WOW sier jeg bare... Det må være noe av det flotteste jeg har sett på lenge. Så denne legges i inspirasjonsmappa mi... :-)

    SvarSlett
  2. Dette var helt nyyydelig! :)

    SvarSlett
  3. Å, så vakkert bryllupskort, nydelig med notelinjene over hjertet slik. Tusen takk for bidraget ditt til utfordringen vår hos Kreativ Scrapping.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives