HÅNDLAGET MED GLEDE



Denne bloggen handler for det meste om yndlingshobbyen min som er PAPIR :) Du er varmt velkommen og jeg håper du vil trives her :)

tirsdag 15. mars 2016

NY UTFORDRING HOS SCRAPPEGARASJEN

Da er vi kommet frem til ny utfordring hos Scrappegarasjen og denne gangen er det dette herlige bildet du skal bli inspirert av :) :)



Jeg har laget et kort inspirert av ballongene og vimplene, og det ble sånn;



Digger den nye diesen min fra Memorybox - Large ringlets . Jeg har stanset den ut i både grønn og gull og lagt de dobbelt.




Nydelige blomster fra Prima


Herlig banner-dies fra LaLaLand

Bli med på utfordringen vår og du kan vinne fine stickers!! 
Du finner den her.
Der finner du også de nydelige bidragene til de andre jentene i teamet og du kan lese mer om produktene som er brukt.

smil og klem,


4 kommentarer:

  1. Nydelig kort i herlige duse farger. Digger de blomstene du har brukt, og bladene var skikkelig lekre. Hvor er de fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Lena :) Bladene er en dies fra Memorybox som heter Botanical stem.

      Slett
    2. Takker, da er den satt på ønskelisten ;-)

      Slett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)