LESS IS MORE

Vi har en ny utfordring inne hos Scrappegarasjen - som lyder LESS IS MORE .
Og jeg må si at her har jeg virkelig vært godt utenom komfortsona, hehe ;)

Som dere sikkert har skjønt, er stilen min mer MORE AND MORE AND MORE :)
Men det er jo spennende å utfordre seg selv noen ganger, en lærer mye av det.

Så her er hva jeg endte opp med:




Disse toppersene fra Dixie craft er utrolig anvendelige, og så er det jo sååå mange forskjellige av de, både til hverdags og fest holdt jeg på å si.. Scrappegarasjen har maaaange av disse!!





Ord i tre - farget med Promakers...




Lekker sommerfugl fra Prima marketing..
Og så kunne jeg ikke dy meg og måtte ha en liten sikksakksøm på siden!

Bli med på utfordringen davel!! Du finner den HER

Ønsker deg en nydelig helg!

smil og klem,

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives