SKISSEUTFORDRING - SCRAPPEGARASJEN

Ny utfordring hos Scrappegarasjen - skisseutfordring denne gangen, og det er DT-May Linda som har laget den kule skissa. 
Jeg syntes den var litt utfordrende, siden det var en del skrå streker, hihi...
Jeg er jo skikkelig rett / bein i stilen, så jeg måtte virkelig bruke mine små grå denne gangen..
Dessuten har jeg snudd skissa på hodet,,

Scrappegarasjen har jo flytta ned til selve sentrum i Mandal by og jeg tok turen for å kikke hvordan de hadde fått det, og det er virkelig et eldorado for scrappere!!
Sååååå fiiiin butikk!!! 
Har du anledning, så stikk innom de herlige jentan i butikken der :)

Mitt bidrag denne gangen er et babykort med Maja design sin serie Vintage Baby.


Skissa til May Linda finner du over hos Scrappegarasjen - ufordring 37.
Bli med du også, du kan vinne flott premie!

smil og klem

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives