LUKE 10 I JULEKALENDEREN HOS SCRAPPEGARASJEN

Vi er kommet til 10. desember og er godt i gang med juleforberedelser. 
I natt kom det et tynt , tynt lag med snø hos oss i Lyngdal og det skulle ikke mer til for å gjøre det lyst og nydelig ute ;)

Idag vil jeg gjerne vise to superenkle julekort..
Noen ganger er det sånn at en blir nødt til å lage noe som ikke tar så mye tid, men som allikevel kan bli veldig lekkert :)




Rød bazill i bunnen med et nyyyydelig juleark fra Papirdesign. 
En enkel sirkel i sølv og granbaret er stanset ut av en dies fra Papirdesign.
Litt snø og en sløyfe seambinding øverst og klistremerker - også fra Papirdesign.




Her en enkel versjon med rød bazill og nydelig juletredies fra Kortoggodt som er stanset ut i hvit bazill. Jeg har limt en gullkartong under og satt på noen perler.
Enkelt og ganske fint, syns jeg selv, hihi....




Ønsker deg en nydelig 2. søndag i advent.
Her skal vi synge jula inn idag, og det gleder jeg meg til :)

stort smil og klem,

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives