LUKE 15 HOS SCRAPPEGARASJEN

Jeg har igjen prøvd meg på en av tutorialene i siste Ettrykk. Og atter en gang en adventskalender!
Nå er vi jo kommet halvveis i desember allerede, men du kan jo lage en klar til neste jul :) 

Denne er det litt større esker på enn den forrige, så en får plass til litt større gaver..
Jeg har brukt Maja design sine nyeste juleark til denne. Oppsiden er tilpasset et mønsterark, mens sidene er forskjellige ark - alle i blåfarger. De er bare såå lekre!!
Beklager dårlige bilder....


Jeg har valgt å ha min kalender liggende, men den kan også henge på veggen eller stå på en hylle.
Den er ganske tidkrevende, men kjempemoro å lage.



Her sett rett ovenfra. Syns motivet er nydelig.



Her ser du eskene litt nærmere. Noen tall er limt på oppsida, mens andre er limt under lokka på eskene, for at ikke motivet skal ødelegges. Jeg har derfor også valgt å ikke pynte for mye..


Her ser du hvordan talla er limt under lokket på noen esker, og jeg har også limt mønsterark i bunnen på eskene, slik at det ser litt finere ut.
Kalenderen skal gis bort til en god kollega.
Håper du liker den!

stort smil og klem,
Synnøve

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives