ADVENTSKALENDER I RÅÅÅÅÅÅSA

Idag er det ute ny utfordring hos Scrappegarasjen. Det er jul som er temaet og utfordringen går  helt til 10. januar.... Så da er det god tid til å slenge seg på..

For en god stund siden fant jeg en idè til adventskalender på Pinterest som jeg bare måtte prøve. Jeg har allerede laget den i flere varianter, men denne gangen måtte jeg bare prøve med disse nydelige rosa arka fra Kaiserkraft.. Ganske utradisjonelt - men veldig gøy å lage, og så ble den jo litt lekker da, om jeg skal si det selv, hihi...




Rååååsa, glitter og stas...




Eskene er fyrstikkesker kledd med mønsterark.










Koselig kalender som kan stå utslått til pynt om du ønsker det!
Håper du liker den :)
Titt over i bloggen til Scrappegarasjen for å se linker til produktene og hva de andre jentene har laget til inspirasjon.

Happy scrapping everyone!!

Kalenderen min blir med her:


smil og klem,

  1. Så kul adventskalender, den var skikkelig lekker.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap the Rainbow. Hilse DT Trude Julie

    SvarSlett
  2. Wow her var det glitter og stas. Digger fargene og pyntingen du har gjort på eskene inni kalenderen.
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Wow sier jeg bare. For en kreativ kalender og for en formidabel jobb du har lagt ned i denne! Jeg er skikkelig imponert!

    Takk for at du deltar i november-grublisen til Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. wow !!! For en fantastisk ide. Tusen takk for at du er med på Scrap The Rainbow sin utfordring.

    SvarSlett
  5. Hvor er den fin. Tak fordi du deltager hos scrap from your heart. Hilsen Dt Malene

    SvarSlett
  6. Ååååå for en flott julekalender. Heldig den som skal få gleden av denne i hele adventstiden:)
    Kreativ ide og flotte farger du har brukt. Denne her ligger det mange kreative og kjekke arbeidstimer bak, tenker jeg.
    Takk for at du er med på utfordringen vår.
    Hilsen Kjersti, DT Scrap the Rainbow

    SvarSlett
  7. Wow....
    Så utrolig flott adventskalender!!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst

    SvarSlett
  8. Utrolig flott julekalender. Herlige farger og pynt. Heldig mottaker. Takk for at du scrapper med oss i Scrap from your heart. Klem, Gunn

    SvarSlett
  9. så fin kalender! takk for at du deltar hos Scrappiness
    DT Graciela

    SvarSlett
  10. Åhhh så lekker kalender!
    Nydelige farger sammen, ble så glamorøs :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness ♥
    Klem, Maya

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives