JULEPYNT

Det finnes så mange flotte dies på markedet og vi her i Norge, er så heldige å ha flere produsenter som lager superfine dies.
Papirdesign er absolutt en av mine favoritter, og idag vil jeg vise julepynt i hvitt og gull som jeg har laget med noen av disse..
Veldig enkelt å lage, men dog så dekorativt. Håper du synes det samme som meg :)




Disse julekulene er sååå nydelige og diesen kan brukes på flere måter.
Digger denne her altså!





Sjekk denne fine her! God jul og juleklem, bare helt herlig!









Dette er de små snøkrystallene, det finnes en som er veldig stor, men jeg har ikke denne - enn så lenge. Jeg har laget hvitt på gull og gull på hvitt.

All pynten er laget dobbel og limt på hverandre med limputer for å få de litt tredimensjonale..





Så kom de seg på en trollhasselgrein og oppi en vase... Fint??





Lekker pynt og med lyslenka syns jeg det ble helt perfekt!

Håper du får lyst til å lage din egen julepynt! 
Og tenk så moro å gi bort en eske slike til noen du setter pris på!

Dette innlegget finner du også hos Scrappegarasjen!
Der er det også linker til produktene :)

Julepynten min blir med her:


SMIL OG KLEM
  1. Ja, gjett om jeg syns, Synnøve! Helt nyyydelig pynt du har laget <3
    God jul til deg og dine :)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign.
    DT- Renate

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Lekker pynt. Takk for at du deltar hos Papirdesign.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives