KONVOLUTTKORT 2

Her kommer jentekortet som jeg lovte deg igår og et er RÅÅÅÅÅSA de lux.


For også her kommer Pion sine fantastiske ark til glede og inspirasjon, bare her er det selvfølgelig Till Mor. Er de ikke bare helt nyyydelige???? du får dem hos Papirpikenede også, vettu:) Jeg har ellers brukt en ramme, som jeg har støpt i gips og diverse blomster etc fra "samlingen" min. 


Ser man det? her var det jo også en tag med stempel fra Kortoggodt:)
Og sannelig går det an å snu dette og!!


Jeg sier det bare, sjekk dET lekre stempelet, som vi fikk i gave til påske fra de skjønne Papirpikene!!
Hvis ikke det er snilt, så vet ikke jeg...:))
Og faktisk... det stempelet er jeg GANSKE stolt av!!!

Vi drar til Tallinn i morra, for å besøke de barnehjemsbarna som skal komme på leir hit i sommer.. Veldig spennende!! Vi skal være med på matutdeling, etc, og kanskje få bringe litt solskinn inn i en trist hverdag for noen:) Vi som bor i Norge har det jo så ALTFOR godt... Lurer du på hva dette er, sjekk denne linken: http://www.haapforalle.no/

God helg, anyone:)

klem, Synnøve
  1. Rååååsa og skikkelig nydelig:):)

    God tur til Tallin!

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert. Guttekortet er også kjempefint!

    Lin Monika

    SvarSlett
  3. Nydelig og delikat kort med vakre detaljer!

    God helg:)

    Klem Mette

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives