Pynta hermetikkbokser

Fikk idèen om å lage disse av min eldste datter for et par uker siden! Superenkelt, billig og ganske dekorativt, ikke sant?


Mine står på terrassen og koser seg i det fine været:)


Ja, slik kan mais/fersken/fiskebolleboksene ende opp, gitt:) Ikke verst...


Tips til hvordan du gjør, finner du her hos Papirpikenes verden, der jeg har fredagsinspirasjonen denne uka!
God pinsehelg til dere alle:)
smil, Synnøve

  1. Så nydelige, jammen er du kreativ!!! God pinsehelg :-) Klem Åse

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Åse, og god pinse til deg også:))

      Slett
  2. Så utrolig fine! Må prøve meg på de :D God påske Synnøve <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Borghild:) Velkommen hjem og god pinse til deg også:) klem

      Slett
  3. Utrolig lekre hermetikkbokser!!! Tror nesten jeg må ha fiskeboller til middag en dag... (*fnis*)....

    Ønsker deg en super pinsehelg, Synnøve!

    Klem Hege :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Hege!! Ja, fiskeboller er ikke å forakte når man kan ha no fint i boksen etterpå:))
      Kos deg i pinsehelga:)
      klem, Synnøve

      Slett
  4. Å fyttikatta så flotte de ble! E det mulig!

    SvarSlett
  5. Å fyttikatta så flotte de ble! E det mulig!

    SvarSlett
  6. Knallflotte !!
    Dette har jeg lyst å prøve ;)
    Takk for inspirasjon.

    Klem Kjersti

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives