BABYKORT

Viser dere idag et kort jeg har laget til baby-gutt! Syns de digitale stemplene til Mo's digital pencil er såå herlige, og dette er en av mine favoritter!! Skulle prøve meg på å lage bamsen lodden etter tutorialen til Papirpike Hege, men syns ikke at bamsen min ble lodden i det hele tatt, så jeg må nok øve meg litt mer...:))

Har brukt mønsterarka til Graphic45, Tim Holtz dies, kakeserviett og blomster fra kassa mi. Vimplene er en dies fra Whimsystamps, Banner Pennants Dieset og digistamp Bastian with bear fra Mo's digital pencil.


Disse to storkoser seg - det er ikke vanskelig å se:)) 


Bokstavene er klippet ut fra et av mønsterarka til Graphic45.

Dette kortet er til en liten gutt som ikke er født enda... Jeg kaller ham Teodor, men tror ikke mammaen er helt enig med meg;)

Ha en fin onsdag:)
klem, Synnøve


  1. Dette var bare nydelige, herlige farger og flott fargelagt:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  2. Kortet ditt er bedårende søtt, Synnøve! Helt nydelig på alle måter. Elsker fargevalget ditt og fargelegginga er super:)
    Tusen takk for koselige kommentarer hos meg:))))
    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  3. Dette var nydelige :) Vimplene er prikken over i´en :) Nydelige :) Klem Rita

    SvarSlett
  4. Noe så yndig og fint:):) Og "gossint" som vi sier her på toten:):)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives