Kjærlighet og fred...

Innom for å vise et veggbilde som jeg laget for en stund siden og for å ønske alle mine lesere en fortsatt kjempefin jul...

"Du stjerne over Betlehem, send dine stråler ned,
og minn oss om at Julens bud er kjærlighet og fred"

Og alt dette, på grunn av det lille barnet som ble sendt til jorden julenatt...


*

*


*

*




*

*


*

*


På nyåret kommer jeg med en liten Give-away til dere - som takk for alle fine kommentarer og oppmuntringer jeg får her inne:)

Juleklem, Synnøve
  1. Så vakkert Synnøve!!
    fortsatt god jul!

    SvarSlett
  2. Så nydelig!!
    Kos deg videre i jula:)

    SvarSlett
  3. Nyyyyydelig Synnøve:) Ønsker deg ei fortsatt fin jul:)

    Juleklem

    SvarSlett
  4. Så utrolige vakkert, klem Bente:)

    SvarSlett
  5. Ja dette var virkelig vakkert.
    Ønsker deg et riktig godt nyttår.

    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  6. Utrolig nydelig veggbilde! Og blir så glad når jeg finner blogger med det lille barnet Jesus med! :D
    Scrappy klem c",)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives