Easelcard med kalender og skuff....


Tirsdagsinspirasjon fra meg i bloggen til Papirpikene idag..Jeg har laget et easel-kort - og det er det både kalender og en liten skuff til å putte oppi noe rart eller kanskje noe hemmelig, for alt jeg vet.....;)

Fant egentlig en tutorial på denne bloggen, men språkkyndigheten min er ikke akkurat til å skryte av, så det endte opp i vanlig Synnøve-stil *fnis*... Men malen på skuffa forstod jeg - under over under!!

Så here it is - mitt Easel-kalender-skuffe-kort;)


Skjønne melankolske Tilda som sitter der og drømmer.... om morgendagen, kanskje??
Digger disse søte stemplene - som det jo fins ganske mange variasjoner av etter hvert...


Her ser du det med skuffa åpnet. Ganske "snedden" patent, som vi sier på mine trakter:)
En kan jo velge selv hva en vil ha oppi og siden det er god plass, ca 14 x 14 cm, passer det jo godt å ha noen kort oppi også, og gi det bort som en gave... Fritt valg ;)


Her ser du litt nærmere hva jeg har lagt i min skuff.. Noe småstæsj som jeg tenkte å  gi bort til en god scrappevenninne, som trenger en oppmuntring...
Materialliste:
Mønsterpapir fra Maja design
Magnoliastempel farget med Promakers, du finner flere stempel her
Tekst og sommerfugl fra et klippeark fra Pion design
Snurreblomstene finner du her
og blonder og bånd her
Ellers litt forskjellig metallstæsj, kjøpt i den fysiske butikken til Papirpikene på Gjøvik (Er bare å spørre dem.. De er så hyggelige, så:))
Kalenderen er noen blokker jeg fikk tak i tidligere i høst. Husker rett og slett ikke leverandør..

Da håper jeg du blir inspirert til å lage ditt eksemplar:)

Og du: Drøm om morgendagen, minns gårsdagen, LEV idag .....

klem, Synnøve
  1. Tusen takk for flott tirsdagsinspirasjon Synnøve ;-) En artig variant av staffelikort (Easel-card) dette her, mye hemmeligheter man kan putte i den skuffen :-) klem Rita

    SvarSlett
  2. Jammen er du kreativ Synnøve, og så fine ting det ligger oppi skuffen:):)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives