Post-it-holder

Siden jeg da endelig fikk meg til å klippe i de fine arka til Maja design, så har jeg laget litt andre ting også..hihi :) Og i den flotte inspirasjonsbloggen til The papercrafting, har de hatt noen kule HJEMMELEKSER de siste ukene.. Her legger de ut linker til ting en kan lage med forskjellig vanskelighetsgrad.. Så der fant jeg altså en tutorial på denne Post-it-holderen :) Du finner den altså her.. Og slik ble min: (Kommer nok til å lage flere av disse for det var kjempegøy!!!)


Grønn Bazill med Maja design sine Cofee in the arbour-ark.. Digger de :) I midten har jeg brukt en punch og en liten minidoily fra Panduro.. Stæsja med små stjerner fra Wycinanka og noen roser og perler..


På innsiden er det en lomme hvor en kan putte en tag/penger eller hva du vil :) Stempelet er fra KOG. De fine Post-it blokkene har min kjære venninne Judy Ann kjøpt til meg i USA.. Blyanten er kledd med samme mønsterark som det andre, og finerhjerte er også kjøpt hos Wycinanka.


Close-up - med min personlige knapp :)og seambinding..


Og baksiden enkel med mitt stempel kjøpt på Etsy..

Ha en flott torsdag, folkens :)

smil, Synnøve

  1. Denne var kjempefin Synnøve :-) Takk for god idè også. Håper du har hatt en superfin sommer. Klem fra Rita

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives