10 PÅ TOPP - 2014

Her kommer mine 10 på topp - kreasjoner fra 2014 i tilfeldig rekkefølge:


BABY-KORT


VEGGBILDE AV MOR OG FAR




VENNE-POSE-KORT


BRYLLUPSKORT


BRYLLUPSKORT 2 - UKLART


VEGGBILDE - DT SCRAPPINESS


GAVEBOKS TIL BABY  EMMELINE


ADVENTSKALENDER


STATIONARYBOX TIL MIN YNGSTE SØNN



JULETAG

*
*
Melder lista mi på hos Scrappelyst's 10 på topp-utfordring

Til slutt vil jeg vise et bilde som ble tatt i min manns 60 års-dag av han og alle våre syv fantastiske barnebarn :) Det er jo de som EGENTLIG topper lista mi - ALLTID!




TUSEN TAKK FOR ALLE KOMMENTARER OG OPPMUNTRINGER GJENNOM DETTE ÅRET 2014!! SETTER UMÅTELIG PRIS PÅ DET!!

GODT NYTT ÅR :)

Stor klem og masse smil,
Synnøve

  1. Super flot top 10. Lækre ting du laver. :-)

    SvarSlett
  2. Dette var en nydelig samling ti på topp, og nydelige barnebarn. De er på topp hos meg også.

    SvarSlett
  3. Så mye nydelig du har laget i løpet av året! Kjekt å se! Jeg falt spesielt for det nydelige veggbildet av dine foreldre! Lekkert!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  4. Ååååå, lista di er super Synnøve!!!!
    Godt nytt scrappeår til deg:)

    SvarSlett
  5. Så mange herlige prosjekter.
    Nydelige kort og veggbilder m.m.
    Tusen takk for at du deltar i topp 10 utfordringen hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  6. Lekker liste! Det veggbildet av moren og faren din er bare så utrolig nydelig!! Takk for at du delte listen din hos Scrappelyst! :)

    SvarSlett
  7. Utrolig flott liste! Den adventskalenderen er bare så lekker!
    Tusen takk for at du deler listen din med Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives