ATC

Et trykk har 10 års jubileum og feirer med masse gøy i bloggen! 
Første utfordring er å lage en ATC - dette var "in" for mange år siden, og er et slags kort som er 2,5 x 3,5 inches - og som brukes på større kort og prosjekter etc..

Her er mitt bidrag:


Litt utradisjonelle farger med gult og brunt, men ville utfordre meg selv litt:)

Leveres altså til Et trykk - utfordring 1 Dagens designteam



  1. ATC ja, det hadde jeg nesten glemt at fantes... Denne var bare helt herlig ;-)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Denne var skikkelig lekker! Så flotte farger også! Så herlige leveregler!
    Jeg har aldri laget ATC før, men har akkurat prøvd meg på noe til Ett Trykks utfordring jeg også :)
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives