KONFIRMASJONSKORT TIL GUTT MED GAVEKORT-HOLDER

Papirdesign har sååå utrolig mange flotte mønsterark til ALLE anledninger, problemet er faktisk bare å VELGE :) :)

Kortet jeg viser idag, er et konfirmasjonskort laget til ThePapercraftingCompany, og som inneholder en liten holder til gavekort :) Har laget noen av disse tidligere også, men hvis du ønsker malen på denne, kan du klikke her for å finne den :) TPC har også mange flotte tutorialer på forskjellige bretteteknikker og masse inspirasjon og tips og finne der :)


Forskjellige mønsterark fra Papirdesign og alle stemplene jeg har brukt til dette kortet, er også fra PD. Sløyfa er en TH-dies stanset ut i tavleark fra PD.


Har lagt litt chipboard fra Wycinanka under stempelet, syns det blir en veldig kul effekt..


*
*


Slik ser kortet ut når det er brettet helt ut :) Har limt en tekstremse på gavekortholderen - også fra et PD-ark..


PD-stempel og skrivefelt :)


Close-up :)


Baksiden med et av Papirdesigns flotte stempel :)

Ønsker deg en flott torsdag :)
På lørdag skal jeg på mitt første treff - nemlig Sørlandsscrappen i Mandal, og jeg gleeeeder meg en hel haug!!! En hel dag sammen med masse kreative scrappedamer og kurs med Mariusz fra Prima :) Juhuuu :)

stor klem,

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives