LAG PÅ LAG HOS PAPIRDESIGN

Oktoberutfordringen hos Papirdesign lyder LAG PÅ LAG... Så her er det bare å boltre seg i papirer og stæsj til den store gullmedaljen :)

De nye produktene som Line har kommet med er jo bare såå fantastiske og det er vanskelig å velge hva en skal begynne med! Vi i teamet var jo så heldige å få tilsendt masse nye ark, stempler og dies - olalaaaaaaa!!

Jeg falt sånn for vaffeldiesen og kaffestemplene :) Så måtte prøve ut disse ganske snart:


En liten innbydelse til kaffe og vafler :) Vaffeldiesen er trykket ut dobbelt (begge diesene) og svertet med litt brun Cat eye-stempel. "Syltetøyet" er et bakgrunnsstempel PD som er stemplet med rød stempelpute, klippet rundt og hatt på litt glitterstickles..


Kaffekoppen er klippet ut og stemplet igjen på et mønsterark og limt sammen, bare fantasien som setter grenser her :) Den nydelige rammediesen er også en av mine absolutte favoritter - foruten alle de andre, hehe :)


Inni har jeg pyntet enkelt med et stempel og her har jeg klippet opp vaffelstempelet og limt på noen røde dotter (tyttebær åff kårs)

Velkommen over i Papirdesignbloggen for å se nærmere hvor du finner produktene jeg har brukt og alt det lekre de andre DT jentene har laget.
Og premien denne gangen er en superlekker rammedies!!

Ønsker deg en nydelig søndag!

smil og klem

  1. Kjempe lekkert Synnøve :) Jeg kjøpte noen av de nye julestemplene på messa og jeg gleder meg til å prøve de.

    SvarSlett
  2. Mmmmm....... Nå fikk jeg veldig lyst på vafler :P Skikkelig kreativt og god ide å lage syltetøy på vaflene :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives