FEBRUARUTFORDRING PAPIRDESIGN

Vips så var vi allerede i februar og vi har en ny utfordring hos Papirdesign.
Denne måneden er utfordringen : BRUK DIES
Og her ser du mitt bidrag, jeg har faktisk fargelagt litt igjen ;)




Digger denne rammediesen til Papirdesign! Og den ble veldig lekker da jeg stansa den ut i glitter mosegummi.. Når en bruker mosegummi, får en så fin høyde og effekt på korta etc..





Jeg brukte likeså godt mosegummi på konfirmant-diesen også..
Lekkert med sort til turkis.
Så måtte jeg jo ha litt rååsa blomster til å bryte litt av og disse hortensiaene er bare sååå nydelige!!
Papirdesign har jo et fantastisk utvalg av blomster!!

Og disse klistremerke-orda er jeg blitt totalt avhengig av, hehe...
De passer jo til alle slags anledninger :)

Håper du vil være med på utfordringen vår og kikk for all del innom PDbloggen for å se alle de lekre bidragene til de andre jentene!!

Ønsker deg en nydelig søndag!

smil og klem,




Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives