ADVENTSKALENDER I BLÅTT

Har fått totalt dilla på disse adventskalenderne!! 
Idag viser jeg deg en i blått som er laget med de supernydelige julearka til Papirdesign. 
Det er noe fra den siste kolleksjonen og noen fra tidligere juleserier.
Bildet er lånt fra Pinterest, og det er vel heller ingen hemmelighet at jeg digger disse bilmotivene med julepakker på.... hehe...



Her er det skikkelig blå julestemning med snøstjerner, kongler og granbar i skjønn forening..


Liker så godt denne vottediesen, syns den er bare sååå nydelig.. 


Fyrstikkeskene har fått mønsterark-innpakning , tall og en liten granbar punch.




Talla er fra et PD ark fra en tidligere juleserie


Håper du liker kalenderen min! 
Er snart i gang med enda en som jeg vil kjøre en GIVEAWAY på... Så bare titt innom her snart, så kan du kanskje være en heldig vinner av en slik kalender!
Denne blå + den fra forrige innlegg får du kjøpt på Julemessa i Ølensvåg til helga, de har en flott julemesse der til inntekt for nytt bedehus.

Ønsker deg en super uke!

Kalenderen blir med her:

smil og klem,


  1. Utrolig nydelig, gjennomført og stemningsfull adventskalender.
    Helt målløs...Skikkelig julestemning!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott denne kalenderen også var og så lekker forsiden var!

    Takk for at du deltar i november-grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Fy søren for en nydelig kalender! Dette var bare helt utrolig, gir meg skikkelig julefølelse!
    Takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrap from your heart!
    - DT Mari

    SvarSlett
  4. for en jobb! utrolig stilig! takk for at du deltar hos Scrappiness. DT Graciela

    SvarSlett
  5. Åhhh denne elsker jeg!!
    Nydelig pyntet, lekre farger og masse herlige detaljer ♥
    Takk for at du deltar hos Scrappiness ♥
    Klem, Maya

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives