MINTAY PAPERS - mine nye favorittark

Oppdaget disse nydelige arka for en stund siden og falt pladask, hehe....
Og nå har jeg endelig fått kloa i noen av dem, juhu :)

Har begynt så smått å klippe i de, men de er så fantastisk vakre at det smerter å ødelegge de :)

I går tok jeg mot til meg og fikk laget et par kort i den serien som heter "Birdsong".
Er du ikke enig at de er helt fantastisk vakre?









Trenger ikke mye pynt i tillegg når en har sånne vakre motiv!
Fikk nesten litt vårstemning da jeg jobbet med disse :) 
For de som lurer på hvor jeg fikk tak i de her i landet, så har de dem på Scrapomania..
Det er bare å håpe at flere norske butikker tar de inn etterhvert :)

Fin tirsdag til deg!

Smil og klem, Synnøve

Mine kort blir med her:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives