BRYLLUPSKORT

Prøvde meg på en ny måtte å brette på da jeg lagde dette brylupskortet. Husker ikke helt hvor jeg fant malen på det, men det kalles tuxedo-card.
Har brukt de vakre arka fra Prima serien Flirty Fleur, som er med blanke detaljer. De er utrolig vakre!




Har brukt en bryllups dies fra Craft and me som er plassert oppi kortet sammen med flere die cuts fra samme Prima serie.



Kortet blir jo som en dekorasjon, men kan legges flatt oppi en konvolutt hvis det skal sendes.







Fant denne sløyfediesen på Wish, syns den er så fiiin.




Sommerfugl som jeg har kjøpt på min lokale bokhandel.

Ønsker deg en nydelig uke fortsatt :)

Kortet mitt blir med her:

smil og klem, Synnøve

  1. Dette var et veldig flott kort Synnøve. Morsom bretteteknikk. Takk for at du deltar hos scrap from your heart. Klem Katrine

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives