MER KONFIRMASJON

Noen ganger har en lyst til å lage noe helt spesielt, når en skal gi konfirmasjonsgave...
Noe spesielt til noen en bryr seg veldig mye om...
To tantejenter ble konfirmert forrige helg og her er hva jeg kom opp med etter en surferunde på Pinterest.. Og med Papirdesign sine vakre papirer, ble jeg egentlig ganske så fornøyd. 
Malen er altså funnet på Pinterest.




Jeg har laget en gaveeske som liksom skal ligne et fotoapparat.. Lokket kan tas av og da kan esken åpnes i siden.





Pyntet med PD roser og diverse knapper og litt glitterkartong.





Pynt i siden med tags og bånd. Orda er stickers fra Papirdesign - herlige!





Her ser du eska åpnet med lokket og innhold.





Jeg har brukt en søt dies fra Magnolia for å trykke ut disse tagsene og så hengt de på en metallring som kan åpnes.



Enkel bakside..


Og den andre ble slik som dette - same , but different :)















Det var litt konfirmasjons-inspirasjon fra meg til deg!
Håper du liker fotoapparatene "mine"!

Jeg blir med på disse utfordringene med disse:


Ønsker deg en nydelig tirsdag!

smil og klem, Synnøve


  1. For noen flotte esker du har laget, håper konfrmantene satte pris på de nydelige eskene, de var bare så betagende. Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow. DT Trude julie

    SvarSlett
  2. These memory boxes look so great, they're just lovely! Hugs, Sarah

    SvarSlett
  3. Disse eskene var utrolig lekre.. Så sarte og samtidig litt tøffe. Me like

    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  4. Veldig flotte esker med mange fine detaljer :)
    Takk for at du deltar på utfordingen vår hos NSHK.
    Jeanett

    SvarSlett
  5. Wow! Wow! Wow! Rett og slett digger disse :D Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem fra DT-Rita

    SvarSlett
  6. For en super ide. Stilig.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen fra oss i Papirdesign nå april.
    Med ønske om en super påske, klem fra Linda

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives