BURSDAGSKORT

Min nydelige svigerdatter fylte nettopp 30 år og da måtte jeg jo lage et fint kort til henne.
Det er laget av 2 konvolutter stappet i hverandre og jeg har brukt de fantastiske mønsterarka til Maja design - Denim and girls.





Syns denne mønsterserien til Maja er noe av det vakreste som er skapt av mønsterark!
Denimfargene sammen med de duse rosafargene er bare heeeelt nydelige..


'







Jeg har brukt en oval dies i flere størrelser for å få dybde på motivet. Jeg har også sydd en maskinsøm på panelet, syns det gir en vakker effekt.





Innsida hvor det viser hvordan jeg har satt sammen to konvolutter. Det ligger en gavetag oppi på venstre side. Jeg har pyntet enkelt her med stickers og stempel,











Innsidene hver for seg. Syns denne blonda er så lekker..


Closeup på blomstene - som er fra forskjellige leverandører..

Håper du liker bursdagskortet mitt!

Kreativ uke ønskes deg fra meg!

Smil og klem,
SYNNØVE

Blir med her:
Scrapandme challenge #61 - Lace (inside my card)
Ally`s angels #27 - Anything goes

  1. Nydelig kort! Tenker din svigerdatter setter stor pris på dette.
    Takk for at du deltar hos oss denne måneden i Ally's Angels.
    Nå fikk du en ny følger i tillegg :-)
    DT-Mariann

    SvarSlett
  2. Så flott ett bursdagskort :) Herlig med blomstene:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Kreativ scrapping:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett
  3. Nydelig. Elsker Maja sine papirer :) Takk for at du er med i Kreativ Scrapping sin utfordring :) Klem fra DT Ida Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives