I finalen i kortcupen på Papirdokkeforumet:))

Da er jeg faktisk så heldig å få være i finalen i Dokkecupen 2012 på forumet til Papirdokkene!! Og siden de to andre fikk like mange stemmer to ganger, ble vi likegodt tre i finalen, og det er jo KJEMPEGØY!!
Oppgaven denne gangen var å lage en koffert med tema BRYLLUP, der alt skulle lages fra bunnen av, og her ser dere mitt bidrag:


Pyntet utenpå med papirer fra Maja design, osteklut, snurreroser, metallpynt (Tim Holtz) og diverse småstæsj;)
Og når du åpner den, ser den slik ut:











Maja design sin vintage-serie er bare supernydelig:) Stempelet av brudeparet er digitalt fra Mo's og er farget med mine promakers. Her er også brukt osteklut, perler, snurreblomster, dies osv.

Denne skal dessuten gis bort til et par som skal gifte seg snart og som jeg setter UENDELIG stor pris på:))

klem, Synnøve
  1. Vakkert!! lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  2. Så lekker koffert! Artig å komme til finalen, og lykke til videre i konkurransen ;-)

    SvarSlett
  3. Fy flate så lekkert !!!!
    Ble helt satt ut jeg nå......kofferten er er nydelig,både utenpå og inni,så gjennomført.
    Lykke til videre i konkuransen.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott er kofferten din - og innsiden er også utrolig stilig!

    Jeg har noe til deg i bloggen min:-)

    SvarSlett
  5. Wooow så flott:):)
    Gratulerer med finaleplass og lykke til videre !

    SvarSlett
  6. Åh! Så vakkert ♥♥♥
    Nydelige detaljer!
    Lykke til!
    Ang. spr. om MF porto så vet jeg dessverre ikke hvor mye det er ...du kan jo sende en mail og høre med de.
    Ha en fortsatt fin dag og tusen takk for alle dine oppmuntrende kommentarer i bloggen.
    Klem til deg
    Anne

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives