HÅNDLAGET MED GLEDE



Denne bloggen handler for det meste om yndlingshobbyen min som er PAPIR :) Du er varmt velkommen og jeg håper du vil trives her :)

onsdag 1. mai 2013

VI HAR EN VINNER .......!!!


Idag er det da 1. mai og jeg har trukket vinneren av min Give-away :) Først må jeg takke dere alle for koselige kommentarer og ønske velkommen til mange nye følgere! Dette var jo kjempemorro - så det må nok gjentas om en stund, hihi!!


Håndlagetmedglede-sønnen pleier vel egentlig ikke være så veldig interessert i mammaens bloggerier og pysslerier, men syntes det var heeeelt i orden å trekke et lodd...

Han smilte til og med litt overbærende da jeg ropte:


*
*
*
*
*


Grattis, kjære Hege!! Sender disse godisene til deg i morra :) 

Kikk gjerne innom bloggen hennes, hun lager sååå masse lekkert!

Ha en fiiiin 1. mai,alle bloggvenner!!

klem, Synnøve

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅHHHHH!!!!!!!!!! Hipp hurra!!! Vant jeg!!??? Nå ble jeg glad, Synnøve!!!! Det skal være en sann fryd å vente på postmannen om noen få dager!! TUSEN TAKK!!!!!!

    Diger klæm fra Hege:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig hyggelig at det var akkurat DEG:)
      klem igjen

      Slett
  2. Gratulerer så mye til vinneren :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til Hege!
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)