UTFORDRING 44 - 3D

Ny utfordring hos Scrappegarasjen - lag noe i 3D.
Eks. Lerret, bokser og esker, 3D-kort etc etc. Her er det mange muligheter!!

Jeg har laget et POPOUT EXPLOTION CARD.  Malen på dette kortet fant jeg HER hos Splitcoaststampers. Veldig morro å lage og jeg har faktisk laget flere allerede :)



Jeg har brukt de lekre arka til Maja design - Celebration. De er så nydelige alle sammen!
Det er også kartong som passer til.


Magebelte - som kan tas av og på. Det er for å holde kortet sammen når det lukkes.




Slik ser det altså ut inni! Syns det ble stilig, jeg! Enkel pynting, siden det ikke kan være så tykt, pga brettinga.


Fint eldre stempel fra Kortoggodt.



En liten closeup av blomsten til slutt. Det er egentlig en hvit prestekrage med gult i midten.
Siden jeg ønska meg en rosa, farget jeg den med promakers og brukte hvit paste og glitterglue i to farger oppå der igjen. Ble ganske fornøyd med den.

Håper du vil være med på utfordringen vår!
Stikk over til Scrappegarasjen og se hva de andre jentene har laget!

Kortet mitt blir med på Scrappelysts utf for april - Blomster

SMIL OG KLEM,

  1. Nydelig kort.
    Herlig bretteteknikk og flotte detaljer.
    Så utrolig fin prestekragen ble.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Herlig kort i nydelige farger og spennende bretteteknikk.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så lekkert brettekort i flotte farger! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives