FERIE - NY UTFORDRING HOS SCRAPPEGARASJEN

Da er det tid for ny utfordring hos Scrappegarasjen igjen og den lyder - FERIE!!
Håper mange har lyst å være med, og du har faktisk hele sommeren på deg til å være med..

Jeg er blitt hekta på disse ryggsekkene som man lager av papirposer og viser en av dem til dere idag. Ryggsekk hører for mange med til ferieturen ;)



Jeg har brukt en vanlig brun papirpose og Maja design kartong i okergult til panelene.
De er også maskinsydd med svart tråd, syns det var litt kult.


Har også gnidd på hvit akrylmaling for å få den til å se litt slitt ut. Jeg har også revet alle kantene.


Fotoapparat klippet ut av et mønsterark fra Simple stories - det må jo til på ferien.


Båndrest til stroppene bak. De er festet med splittbinders øverst og fremme.

Håper du liker ryggsekken min!
Blir nok ikke den siste jeg lager, nei :)

Ønsker dere alle en nydelig helg!

SMIL OG KLEM,

  1. Wow, så flott ferie-ryggsekk, en sånn burde alle turister ha :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives