NY UTFORDRING HOS SCRAPPEGARASJEN - VIS OSS HVA DU HAR GJORT I SOMMER

Hallo hallo!
Allerede august og en aldeles fantastisk sommer er tilbakelagt...
Hos oss på Sørlandet kanskje tidenes flotteste med sol og blå himmel i ukevis!

Nå er vi tilbake til hverdagen og "vanlig vær" igjen og lysten til å være kreativ begynner å komme tilbake.
 Vi i Scrappegarasjen er tilbake med ny utfordring og jeg har prøvd meg på ting jeg ikke kan, og laget en LO av mitt nydelige barnebarn Sofie.
Har du lyst til å se hvilke produkter jeg har brukt, titter du bare over i bloggen deres..









Fin torsdag til dere alle!

SMIL OG KLEM,
  1. Hmmm, denne LO´en er bare nydelig, så dette kan du nok likevel Synnøve ;-) Vært en flott sommer, men nå synes jeg det er deilig med høst og litt kjøligere vær, men kan gjerne være sol og fint på dagtid leeeenge enda altså.... Har planer om å få plukket litt tyttebær :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives