LAG DIN "EGEN" TIMEPLAN


Sommeren går fort, og det er ikke lenge før en må begynne å tenke på skolestart... og i år er jeg veeeldig tidlig ute (til å være meg), med å lage timeplanen klar for sønnen min.
Er jo litt koselig å ha sin egen variant av den sorten, og spesielt når en har disse lekre mønsterarkene!!
Skikkelig guttete med litt rocka detaljer:) Kuuult!!!


Jeg brukte tykk papp i bunnen og limte lag på lag med disse mønsterarkene fra Simple Stories. Bingokorta, bokstavene, vekkerklokka og klistremerkene er også tatt derfra.
Jeg har også brukt Tim Holtz  Decorative Strip Die og Bigz dies weathered clock, trådsnelle i tre, hamptråd  og en tallrekke fra Pion design. To små håndtak og en liten charms. Du finner mange fine her.
Timeplanen har jeg skrevet ut av nettet og renklippet rundt.
Litt flere bilder;)


En liten scooter-charms


Mrk. HELG:))


Og hvis det er jente du skal lage til, er det bare å stæsje i vei med jenteting, alt etter smak og behag. Du finner så godt som alt materiell hos Papirpikene:))

Enda er det jo to - tre uker til "alvoret" begynner, så det er viktig å nyte tiden som er igjen av sommerferien..
Sol eller ikke sol, sommer er deilig;)

klem, Synnøve
  1. For en flott timeplan, og ikke minst kjempegod ide :-)

    SvarSlett
  2. For en knall ide`:) Denne var skikkelig kuuuul!!!

    Ha en finfin dag Synnøve:)

    SvarSlett
  3. Denne var kjempestilig!!! Tenker det blir mange hjemmelagde timeplaner til skolestart i år!!!! Herlig idé!!!!!!

    Klem, Hege:)

    SvarSlett
  4. Fant bloggen din i dag 29.7.12.
    Jeg er ei jente på tolv og og du er blitt en allerede blitt en stor inspirasjon.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives