Utfordring #5 hos Papirpikenes verden

Da er vi allerede kommet til utfordring #5 hos Papirpikenes verden, og temaet denne gangen er DET VÅTE ELEMENT! Jeg har dristet meg til å lage en LO denne gangen av minstemann, da vi var på tur til Sommerland i Bø.



Bildet er tatt "gjennom" en av sommerlands store baderinger:)

Det jeg har brukt er Bazill vanilla i bunnen og et klistremerke-ark fra Simple Stories og et par charms som er alt er kjøpt hos Papirpikene. Har også tvunnet en snor av hamp og limt rundt inni baderingen og sprayet litt glimmermist her og der..
Og symaskinen er også flittig brukt her, som vanlig *fnis*...


Håper du ble inspirert til å bli med! Kikk inn her for å se alt det fine de andre Papirpikene har laget:)))

sommer-klem, Synnøve

  1. Der ser du, Synnøve! Jeg visste ikke at du lagde LO'er, jeg... Men jammen er du råflink til det også! Denne var utrolig sommerlig og fin!

    Ha en flott uke!!

    Klem, Hege :-)

    SvarSlett
  2. Så flott LO du har laget. Denne oser jo av sommer. I likhet med Hege, visste jeg ikke at du lager LO'r. Men, det gjør du jo...
    Sommerklem,
    Hanne

    SvarSlett
  3. Herlig, herlig:):)
    Håper du har en fiiin sommer Synnøve!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives