RAMMEKORT TIL MORSDAGEN

På søndag er det morsdag og idag vil jeg gjerne vise deg hvordan du kan lage et rammekort til mor til morsdagen... Dette er laget som et bilde med støtte bak, slik at det kan stå til pynt. 
Jeg har brukt et av de nydelige vintage bildene til Papirdesign og laget det i "old fashion style".
Mønsterarket som jeg har brukt på ramma er et treverk-ark i serien Mann er mann, og er bittelitt blåere enn på bildene her..


Blir veldig fin effekt med dette treverk-mønsteret - ser "nesten" ut som om ramma er av tre,,


Arket i bunnen ser ut som linstoff - skikkelig kult!


Nydelig stempel - 


og lekre PD-blomster i lillatoner.
Hvis du har lyst til å lage ditt eget rammekort, har DT-Cathrine en flott mal HER.
Jeg har bare forandret litt på størrelsen, slik at mitt ble avlangt i stedet for helt firkantet.

Vil du se hvilke produkter jeg har brukt kan du titte over i Papirdesign-bloggen.

Blir med her med kortet mitt:


Ha en nydelig torsdag!

Smil og klem,
  1. Wow for et lekkert rammekort! Mønsterarket passa jo heilt perfekt til dette. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring. DT Monica

    SvarSlett
  2. Dette va jo ganske realistisk likt ei ramme.
    Alldeles nydeleg ♥
    Takk for at du deltek i Hjerteboden si utfordring :)
    DT-Audhild :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives